Müşterilerin niyetlerini, taleplerini ve duygularını anlamak için kullanılan bir teknolojidir. Bu teknoloji, müşteri ifadelerinin arkasındaki gerçek amacı belirlemek ve uygun yanıtlar sunmak için doğal dil işleme (NLP) ve makine öğrenimi yöntemlerini kullanır. Bu sayede daha etkili ve kişiselleştirilmiş bir müşteri hizmeti sunulur. Yapay zeka, bu teknoloji sayesinde potansiyel müşterileri şirket lehine ikna edebilir.
Müşteri hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşıyın! Niyet Anlama Teknolojimiz sayesinde hedef kitlenizin ihtiyaçlarını ve duygularını anında kavrayın. Kişiselleştirilmiş etkileşimlerle sadık bir müşteri kitlesi oluşturun ve satışlarınızı artırın. Yapay zekanın sunduğu bu güçlü araçla her etkileşimde fark yaratın, rekabette bir adım öne geçin!